عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

برپایی غرفه اطلاع‌رسانی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پنجمین نمایشگاه تخصصی خرما

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛ در این غرفه ضمن معرفی خرما به عنوان یکی از محصولات استراتژیک استان بوشهر به تبیین قوانین و مقررات مربوطه جهت بسته‌بندی بهداشتی محصول خرما و اخذ مجوزهای لازم جهت تولیدکنندگان و عموم مراجعه‌کنندگان پرداخته شد که مورد استقبال مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.
در غرفه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بسته‌های آموزشی مشتمل بر ارزش تغذیه‌ای خرما، نحوه اخذ مجوزهای مربوط به پروانه بهداشتی و شناسه بهداشتی جهت کارگاه‌ها و کارخانه‌های مواد غذایی در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.
در این غرفه کلیه سوالات مراجعه‌کنندگان در خصوص نحوه تاسیس کارگاه و کارخانه محصولات غذایی، نحوه صادرات محصولات غذایی، نحوه اخذ مجوزهای تاسیس و بهره‌برداری و چگونگی اخذ مجوز صادرت مطرح‌شده که با پاسخگویی به سوالات مطرح‌شده از سوی کارشناسان مستقر در غرفه، اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گرفت.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور دکتر یحیی رضایی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مهندس رکاب پور مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی این معاونت برگزار شد و ضمن بازید از غرفه های مختلف از شرکت های دارای پروانه بهداشتی که به صورت فعال و چشمگیر در این نمایشگاه حضور داشتند تقدیر شد .
پنجمین نمایشگاه تخصصی خرما و فرآورده‌های خرمایی از ۲۳ لغایت ۲۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر با حضور بیش از ۷۰ شرکت تولیدکننده و صنایع وابسته به خرما و با حضور استاندار بوشهر ، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران و مدیران اجرایی استان برگزار گردید.
انتهای پیام/  غ.ه-۲۰۷۰