پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به مناسبت روز جهانی فناوری اطلاعات سلامت


رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در پیامی فرا رسیدن نوزدهم آبان روز جهانی فناوری اطلاعات سلامت را تبریک گفت. در متن پیام رئیس دانشگاه آمده است:

در سازمان‌های ارائه دهنده خدمات و مراقبت‌های سلامت یکی از منابع اصلی اطلاعات، پرونده پزشکی بیمار است که به‌عنوان غنی‌ترین منبع اطلاعاتی، مهم‌ترین ابزار ذخیره و بازیابی اطلاعات و تحلیل مراقبت‌های بهداشتی و درمانی می‌باشد، پیشرفت فناوری و استفاده از علوم مختلف در این حوزه نیز نمایان است.

زحمات کارکنان حوزه فناوری اطلاعات سلامت همواره بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است. کارشناسان این رشته برآنند تا با پیاده‌سازی اهداف این رشته که افزایش سرعت، صحت و امنیت در دسترسی، ثبت و انتقال اطلاعات و ایجاد راهکارهایی نوین جهت آگاهی بخشی به افراد در مهار ابتلا به مشکلات و بیماری‌ها در بروز خطاهای پزشکی است را به حداقل برسانند.

اینجانب ۱۹ آبان‌ ماه روز جهانی فناوری اطلاعات سلامت را به همه تلاشگران این عرصه به‌ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان رشته فناوری اطلاعات سلامت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور تبریک عرض نموده و از زحمات بی‌دریغ و تلاش های مجدانه تلاشگران و زحمت‌کشان این عرصه در جهت تحقق سلامت جامعه تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند متعال برای آنان زندگی با عزت و همراه با آرامش مسئلت دارم.

دکتر مجید درّودی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور