پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

مانور بزرگ عملیاتی سیلاب برگزارشد

مدیرگروه کاهش خطر بلایای معاونت بهداشت از برگزاری مانور بزرگ پدافند غیرعامل (آموزش عملیاتی سیلاب) درروستای عیش آباد خبرداد.

مهندس محمدحسن بشارت گفت: این مانور با مدیریت هلال احمر، نظارت معاونت استاندارو فرماندارویژه نیشابورو مشارکت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی وسایر ادارات عضو ستاد بحران برگزار شد.
مدیرگروه کاهش خطر بلایا با اشاره به اعلام تلاطمات جوی پیش بینی شده تا اواخر سال جاری در استان خراسان رضوی، برگزاری مانور سیلاب را برای کلیه همکاران و اعضای ستاد بحران ضروری دانست و افزود: تیم ستادبحران دانشگاه علوم پزشکی نیشابور متشکل از معاونت بهداشت و فوریت های پزشکی واورژانس پیش بیمارستانی، با تجهیزات ضروری سیلاب در این مانور شرکت داشتند.
مهندس بشارت تصریح کرد: در این مانور معاون بهداشت و اعضای چارت فرماندهی معاونت، به همراه یک تیم عملیاتی شامل پزشک، پرستار،کارشناس سلامت خانواده، بهداشت محیط، مبارزه با بیماریها و سلامت روان و یک تیم پشتیبانی از بهداشت با تجهیزات کامل و ضروری علاوه بر شرکت فعال در مانور، آموزش  های لازم را نیز فراگرفتند.
بشارت در پایان با اشاره به اینکه این قبیل مانورها و تمرینات عملی کمک شایانی به آمادگی دستگاه های اجرایی خواهد داشت از سازمان هلال احمر، فرمانداری و همچنین از حضور فعال و به موقع همکاران کلیه تیم های حاضردانشگاه علوم پزشکی نیشابور تشکر نمود.