عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

تشریح عملکرد اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته

علی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا در استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری مسابقات مختلف رشته‌های ورزشی ویژه دانشجویان دختر و پسر از جمله عملکردهای اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته است.
وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای ورزشی جهت آمادگی تیم‌های دانشجویان جهت شرکت در مسابقات و المپیاد کشوری از دیگر عملکردهای اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته است.
کمالی با اشاره به شرکت دانشجویان در پانزدهمین المپیاد ورزشی گفت: شرکت در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر در هشت رشته به میزبانی شهرکرد با هزینه بالغ بر دو میلیارد ریال از دیگر عملکردهای اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته است.
رییس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: برگزاری مسابقات متعدد رشته ورزشی ویژه کارکنان به مناسبت‌های مختلف، برگزاری چهاردهمین المپیاد ورزشی دهه مبارک فجر در ۱۳ رشته ورزشی ویژه کارکنان دانشگاه در سطح استان به میزبانی شهر بوشهر با حضور بیش از ۵۰۰ نفر و با هزینه بالغ بر دو میلیارد ریال از دیگر عملکردهای اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته است.
کمالی اضافه کرد: اعزام تیم فوتسال کارکنان دانشگاه به‌عنوان قهرمان ادارات استان در مسابقات کشوری به میزبانی کرمان با هزینه بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال و تکمیل و احداث رختکن و سکوهای تماشاگران استادیوم شهدای مدافع سلامت دانشگاه و همچنین تعمیرات مجموعه ورزشی پردیس با هزینه بالغ بر ۹ میلیارد ریال از دیگر عملکردهای اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته است.
رییس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: تکمیل و تجهیز سالن ورزشی خوابگاه ۱۵ خرداد با هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، خرید وسایل بدن‌سازی و ورزشی جهت تکمیل سالن‌های ورزشی خوابگاه‌ها و دانشگاه با هزینه بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر عملکردهای اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته است.
وی اضافه کرد: برگزاری پیاده‌روی ویژه دانشجویان و کارکنان به مناسبت‌های مختلف، قهرمانی تیم فوتسال کارکنان دانشگاه در بین ادارات استان در سال ۱۴۰۱، قهرمانی تیم آمادگی جسمانی بانوان در مسابقات استانی و قهرمانی بدمینتون بانوان کارمند در مسابقات استانی از دیگر عملکردهای اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته است.
کمالی تصریح کرد: قهرمانی تیم فوتسال دانشجویان در مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های استان بوشهر، قهرمانی تیم شطرنج دانشجویان پسر دانشگاه در مسابقات استانی، مقام چهارم شطرنج در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های سراسر کشور و نایب‌قهرمانی تیم والیبال بانوان کارمند در سطح شهرستان نیز از جمله عملکردهای اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته است.

انتهای پیام/