برگزاری اولین جلسه کمیته فرعی رفع حل اختلاف موضوع دستورالعمل تبصره ۴
مدیر امور حقوقی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: به منظور تحقق اجرای مفاد تبصره (۴) الحاقی به ماده ۱۶ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری و تحقق رعایت حقوق شهروندی و رفع ضرورت مراجعه مستقیم به دیوان عدالت اداری و فراهم شدن زمینه مطالبه مستقیم احقاق حق از دستگاه های اجرایی این کمیته تشکیل شد.
شایان زنگنه در ادامه در خصوص اختیارات کمیته فرعی رفع اختلاف اظهار داشت: از جمله اختیارات این کمیته، رسیدگی به کلیه درخواست های امور اداری، استخدامی و تشکیلاتی کارکنان و ذینفعان مرتبط و رسیدگی به درخواست های پیرامون عدم پرداخت های پرسنلی، بازنشستگی و سایر مواردی که به تشخیص کمیته مرکزی وزارت متبوع به کمیته فرعی محول شده است. از این رو ذینفعان می توانند در راستای اختیارات یاد شده درخواست کتبی خویش را مطابق چارچوب تعیین شده از سوی وزارت متبوع به دبیرخانه مستقر در اداره امور حقوقی دانشگاه تحویل و رسید دریافت نمایند.
در پایان جلسه تعدادی از درخواست های کارکنان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم مقتضی اتخاذ شد.
این کمیته متشکل از رئیس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی، مدیر امور حقوقی (دبیر کمیته)، مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی، نماینده اداره بازرسی و دو نفر خبره آشنا به امور وزارت بهداشت است .