عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

عمل جراحی تعویض مفصل آرنج برای نخستین بار در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انجام شد

دکتر سیده انسیه سجادی زاده گفت: این جراحی به لطف خداوند و زحمات پزشک جراح ارتوپد این مرکز درمانی و با همکاری همکاران اتاق عمل بیمارستان کنگان با موفقیت انجام شد.  وی اظهار داشت: اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در زمینه جراحی مغز، ستون فقرات، کلیه و مجاری ادراری، چشم، زنان، عمومی، گوش و حلق و بینی و ارتوپدی به‌صورت روزانه فعال است و در بالاترین ظرفیت خود، خدمت‌رسانی می‌کند. دکتر سجادی زاده تصریح کرد: این موضوع باعث شده که بخش عمده‌ای از افراد بیمار و نیازمند به جراحی، در همین منطقه مورد عمل جراحی قرار گیرند و خدمات درمانی خود را در کنگان دریافت نمایند.
وی گفت: طی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲، هزار و ۷۵۵ عمل جراحی در اتاق عمل بیمارستان کنگان انجام شده است. متخصص جراح ارتوپدی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان که برای اولین بار عمل تعویض مفصل آرنج را در این مرکز درمانی انجام داده است گفت: بیمار خانم میان‌سالی بود که به دنبال شکستگی و دررفتگی آرنج مراجعه کردند و پس از معاینه و انجام سی‌تی‌اسکن، جراحی تعویض مفصل آرنج برای ایشان در نظر گرفته شد.
دکتر سعید نیکنام گفت: عمل جراحی تعویض مفصل آرنج و ترمیم رباط خارجی آرنج به عنایت پروردگار و زحمات همکاران اتاق عمل بیمارستان کنگان برای نخستین بار و با موفقیت در این مرکز انجام شد.
جراح ارتوپدی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان عنوان کرد: جا دارد در خصوص این عمل از دکتر خسرویان متخصص بیهوشی، پولادی و هدایتی همکاران اتاق عمل و رحمانی کارشناس بیهوشی و سایر همکاران تشکر و قدردانی نمایم.
دکتر نیکنام یادآور شد: در حال حاضر عمل‌های جراحی تعویض مفصل زانو، لگن و عمل‌های جراحی آسیب‌های ورزشی از جمله‌ترمیم رباط صلیبی و مینیسک زانو در اتاق عمل بیمارستان کنگان در حال انجام است.

تامین امنیت درمانی در منطقه با سرمایه‌گذاری و حمایت صنایع، تقویت می‌شود


با توجه به حجم بالای عمل‌های جراحی انجام شده در بیمارستان کنگان که در چند رشته تخصصی در حال انجام است، این مرکز درمانی یکی از قطب‌های مسلم جراحی در استان بوشهر و بی‌نظیر در سطح جنوب استان است.


انتهای پیام/ م.ص_ ۴۰۲۰