عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

مراسم گرامیداشت شهدای بمباران بیمارستان المعمدانی غزه برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای بمباران بیمارستان المعمدنی غزه توسط رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با حضور دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه ، جمعی از معاونین،مدیران و کارکنان دانشگاه در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی و درمانی ۵آذر گرگان برگزار شد.
دکتر گل فیروزی رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت رساندن کودکان و کادر درمانی شد از مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین و غزه و همچنین از حرکت شجاعانه و بی‌سابقه و قدرتمندانه مردم غزه که منجر به شکست هیمنه و قدرت پوشالی رژیم غاصب اسرائیل شد دفاع کرد.
رئیس دانشگاه در ادامه از جهاد تبیین و روشنگری وقایع غزه گفت که باید در بین آحاد مردم این مسئله مهم روشنگری شود.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه در این مراسم گفت طبق حدیثی از رسول اکرم (ص)می فرماید: هر کس فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد بشنود اما به یاری آن مظلوم برنخیزد مسلمان نیست.
وی در ادامه گفت: طبق حدیث اشاره شده وظیفه همه ما مسلمانان است از مظلومین تمام نقاط جهان دفاع کنیم و برای رهایی آنها از ظلم با تمام توان بکوشیم.