عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

بیانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در محکومیت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی

دکتر سعید گل فیروزی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی درحمله به بیمارستان المعمدانی بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا اَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی ، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع آپارتاید به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در اخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروجین و کادردرمان و... را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.
محاصره غذایی و دارویی و بستن آب بر روی یک ملت، در کنار بمباران وحشیانه و کور آنان، از مصادیق برجسته جنایت بر علیه بشریت است. هتک حرمت به مسجدالاقصی، لگدکوب کردن نمازگزاران و انداختن شهرک‌نشین‌های مسلح به جان مردم فلسطین هرگز از حافظه تاریخ و انسان های آزاده جهان پاک نخواهد شد.

جامعه علوم پزشکی استان گلستان اعم ازاساتید، پزشکان ،پرستاران ،پیراپزشکان ،کارکنان و دانشجویان ضمن مطالبه ی پایان تعرض به مراکز درمانی و بیمارستانی، این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان های آزاده جهان است محکوم می نماید و اعلام میدارد که خون های به ناحق ریخته شده مظلومین یقینا نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی ست.