عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

گاهی خداوند معجزه‌اش این است که چشم را می‌بندد

دکتر ملکی‌زاده در جلسه هیات رییسه، با اشاره به مانور حماس که ۱۰ روز قبل از حمله برگزار شده بود، بیان کرد: کسی در مخیله‌اش نمی‌گنجید که اسرائیلی که ۳ و نیم میلیارد دلار برای گنبد آهنین هزینه کرده بود تا جلو حمله حماس را بگیرد، چنین مورد هجوم قرار بگیرد.
رییس دانشگاه تصریح کرد: اسرائیل ابرقدرت‌ترین سازمان جاسوسی دنیاست هم به واسطه تجهیزات و هم به واسطه اینکه تمام مراجع و منابع اطلاعاتی دنیا به اسرائیل وصل است همه خود را برده اینها می‌دانند و کل اسرائیل زیر پوشش دوربین‌های ماهواره‌ایست که کوچکترین حرکتی را رصد می‌کند.
وی با اشاره به معجزات خداوند درخصوص جنگ اسرائیل و فلسطین، بیان داشت: معجزه اول طراحی عملیات پیچیده بود، معجزه دوم نفوذ بود که نیروهای فلسطینی سوار بر وانت دیوار سبتر اسرائیل را تخریب کرده و وارد خاک اسرائیل می‌شوند و معجزه سوم گروگان‌گیری حدود ۳۰۰ نفر از نیروهای اسرائیل جلو چشم خودشان بود و این آغازی بر نابودی اسرائیل است.
دکتر حسن ملکی‌زاده با تاکید بر کلام معروف شهید حاج قاسم سلیمانی که گفته بود «نترسیم، نترسید و نترسانید» اظهار داشت: در طول تاریخ، کشوری که هر روز کشورهای ابرقدرت عربی از جمله مصر، اردن، سوریه، لبنان و ... به خاک ذلت می‌کشاند و هر روز در خبرها این عبارت را می‌شنیدیم که ارتش رژیم صهیونیستی، از هوا، زمین و دریا به غزه حمله کرده است، اکنون مقابل فلسطین شکست خورده است.
وی اضافه کرد: وقتی خداوند میخواهد کسی را گوشمالی بدهد، چه آن انسان به شدت قدرتمند باشد یا به شدت ضعیف، به شیوه‌های مختلف و به تناسب قدرت و  امری که برای او در نظر گرفته است، تنبیهش می‌کند.
دکتر ملکی‌زاده با بیان اینکه در هر برهه‌ای از عالم، خداوند یک معیار و رویدادی را می‌گذارد که آینه تمام نمای حق است، اظهار داشت: در این رویداد درس ابدی برای ما این است که هرگز ناامید نشویم.
رییس دانشگاه ضمن تبریک بزرگداشت هفته سلامت روان بیان کرد: از ۱۸ تا ۲۴ مهرماه به عنوان هفته سلامت روان نامگذاری شده است.
وی با اشاره به دو بعد سلامت که شامل سلامت جسمی و سلامت روانی است، اظهار داشت:  سلامت بر تمام جنبه‌های زندگی انسان‌ها احاطه و نفوذ دارد.
دکتر ملکی‌زاده اضافه کرد: اگر سلامت روان انسان دچار اختلال شود از هیچ یک از جنبه‌های دیگر زندگی لذت نخواهد برد.
انتهای پیام/ س.م ۱۰۲۱