به مناسبت هفته فراجا با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند
به مناسبت هفته فراجا،معاون بهداشتی، معاون توسعه و مدیریت منابع ، معاون غذا و دارو و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی، با سردار دادگر فرمانده انتظامی گلستان دیدار کردند.
دکتر موسی الرضا شبیهی در این دیدار ضمن تبریک به فرماندهی و تمام پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در جای جای استان، از تلاشهای مخلصانه پرسنل انتظامی در برقراری امنیت، تقدیر کرد.
وی افزود: امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی و نظامی در کنار سایر اقشار مردم، امنیتی شایسته و قابل تحسین در کشور حاکم است.
در پایان به پاس تلاش ها و اقدامات شبانه روزی و موثر فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان هدایای اهدا شد.
دکتر موسی الرضا شبیهی در این دیدار ضمن تبریک به فرماندهی و تمام پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در جای جای استان، از تلاشهای مخلصانه پرسنل انتظامی در برقراری امنیت، تقدیر کرد.
وی افزود: امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی و نظامی در کنار سایر اقشار مردم، امنیتی شایسته و قابل تحسین در کشور حاکم است.
در پایان به پاس تلاش ها و اقدامات شبانه روزی و موثر فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان هدایای اهدا شد.