پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

اصالت نیشابور در حوزه علم و فرهنگ زبان زد است


آقای مهدی دونده افزود: مایه خرسندی است که با راه اندازی رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور دغدغه بسیاری از والدین برای تحصیل فرزندانشان در دیگر شهرها مرتفع شده است.
وی با اشاره به ایثار و فداکاری های شهدای سلامت در دو سال گذشته در مبارزه با بیماری همه گیر کرونا خاطرنشان کرد: آغازدولت سیزدهم مصادف بود با درگیری با بیماری کرونا که با مدیریت رئیس جمهور محترم و تلاش همه عزیزان چه در دولت قبل و چه در دولت فعلی به پایان رسید و این موضوع بیان گر توجه ویژه کشور به بحث سلامت است.
آقای دونده با بیان این که دولت ها تنها سهم ۲۵ درصدی در تامین سلامت دارند گفت: علاوه بر سهم اندک دولت ها، اکثر نهاد ها از جمله خیّرین سلامت، سمن ها و سازمان های مردم نهاد نیز در تامین سلامت مردم دخیل هستند.
سرپرست معاونت استانداری و فرماندار ویژه نیشابور افزود: وظیفه خود می دانم که از تلاش های رئیس دانشگاه علوم پزشکی دکتر مجید درّودی و تیم مدیریتی ایشان تقدیر و تشکر کنم و ما نیز همراه با این مجموعه و با تلاش مضاعف سعی می کنیم بیمارستان سوم را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.
دونده در پایان گفت: نیشابور دارای ظرفیت های ویژه ای است که امید است در سایه همدلی و همراهی و بهره گیری از نخبگان بتواند به جایگاه اصلی خود در در بحث فرهنگ و سلامت بیش از گذشته دست یابد.
مراسم تجلیل از خیّرین حوزه سلامت روز دوشنبه دهم مهرماه ۱۴۰۲ باحضور خیرین نیک اندیش سلامت، مسئولان وزارتی و سیاسی شهرستان، تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور و دیگر دستگاه های اجرایی برگزار شد.