عمومی | دانشگاه تهران

وزیر علوم درگذشت حجت الاسلام و المسلمین رضوان طلب را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از وزارت علوم، متن پیام دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا رضوان‌طلب که رضوان الهی نصیب وی باد، موجب تاثر و تاسف جامعه حوزوی و دانشگاهی شد؛ آن مرحوم که دانش‌آموخته فقه و حقوق اسلامی بود بهترین سالیان عمر خود را در دانشکده الهیات و معارف اسلامی به شاگردپروری و تالیف و ترجمه کتب و مقالات مرتبط با فقه حقوق اسلامی گذراند و آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

وی در مدت ۸ سال تصدی ریاست مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم تلاش‌های گسترده‌ای برای نظم بخشیدن به فرآیند جذب اعضای هیات علمی و سرعت بخشیدن به انجام فراخوان‌های جذب و تعیین تکلیف به‌موقع پرونده‌های جذب انجام داد و بستر مناسبی برای فعالیت مدیران بعد از خود بنیان نهاد. حجت‌الاسلام والمسلمین رضوان‌طلب پس از مرکز جذب وزارت علوم، خدمت در کتابخانه و موزه ملی ملک را به عنوان ادامه مسیر فعالیت اداری خود برگزیدند که نشان از علاقه وافر ایشان به علم و فرهنگ داشت.

اینجانب درگذشت این استاد فرهیخته دانشگاهی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران و مدیر سابق وزارت علوم را ابتدا به خانواده مکرم آن مرحوم و سپس به جامعه آموزش عالی کشور تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو