پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

پیام تبریک مشاور رئیس در امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به مناسبت هفته دفاع مقدس

مشاور رئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثارگر، در پیامی سی و یکم شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. به گزارش وب دا، در پیام دکتر هادی حسین زاده آمده است:

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم، و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.
مقام معظم رهبری، حضرت امام  خامنه‌ای(مدظله العالی)

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است  چراکه در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی، جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است و اکنون در بیمارستان ها و مراکز خدمات جامع سلامت شاهد این‌گونه رشادت‌ها و فداکاری ها هستیم.

سپید پوشان بحران پاندمی کرونا نیز همچون کادر بهداشت و درمان دوران دفاع مقدس با همان انگیزه های جهادی در سه سال پاندمی این ویروس منحوس، همچون هشت سال دفاع مقدس  بی‌وقفه در بیمارستان و مراکز خدمات جامع سلامت به مردم خدمت جانانه ارائه نمودند وودر عرصه بهداشت و پیشگیری نیز از بهورز و کارشناس گرفته تا پزشک و متخصص خالصانه به مردم خدمت کردند.

به برکت ۸ سال دفاع مقدس، این انقلاب امروزه به الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل شده و چشم امید ملت‌ های مظلوم و ستم دیده به این خطه دلاور خیز دوخته شده، است. امنیت و صلابت امروز بی شک مدیون ایثارگری‌ انسان هایی است که در طول هشت سال دفاع مقدس از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک مقدس زیر یوغ استعمارگران و غاصبان بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی و همکاران ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری کند تا در حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.

دکتر هادی حسین زاده
مشاور رئیس در امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور