عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

کارگاه آموزشی ویژه مدیران دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دوره آموزشی "اصول و فنون مذاکره و متقاعد سازی"  ویژه مدیران (پایه، ارشد، میانی) در روز بیست و هفتم شهریور ماه ۱۴۰۲ با حضور معاون توسعه ، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، مسئول آموزش کارکنان و سایر مدیران در سالن ولایت ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد.

این کارگاه  آموزشی ابتدا، با سخنان مهندس پوررستم در خصوص اهمیت این دوره ها برای بهبود و ارتقای سطح  مدیریتی و پیشرفت سازمان برای تسریع در رسیدن به اهداف متعالی آغاز گردید .

مهندس پوررستم  در ادامه گفت: برگزاری دوره های مدیریتی میتواند اثربخشی و عملکرد دانشکده علوم پزشکی مراغه را اجرای برنامه های عملیاتی ارتقا دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اهداف ارتقای دانشکده علوم پزشکی مراغه به دانشگاه، نیازمند است که مدیران دانشکده از این دوره های مدیریتی استفاده کرده و توانمند شوند.

به گزارش روابط عمومی، این دوره صبح روز دوشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ با حضور تمامی مدیران دانشکده با تدریس دکتر ادریس حسن پور عضو هیات علمی گروه مدیریت خدمات آموزشی و بهداشتی با سرفصل های آموزشی "تعریف، تقسیم‌بندی و ضرورت مذاکره"، "مذاکره مبتنی بر خودآگاهی"، "آشنایی با اصول مذاکره"، "مذاکره دوجانبه و چندجانبه" و "فرهنگ مذاکره" برگزار شد.