پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

استخدام ۳۰۸ نفر در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در سال ۱۴۰۲

محمد علی شوروزی در گفت‌وگو با وب دا، بیان کرد: ثبت نام آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بصورت اینترنتی و از روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه  تا پایان روز جمعه ۳۱ شهریورماه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی در مهرماه جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این آزمون ۳۰۸ نیرو به صورت پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور جذب می‌شوند که در کلان منطقه قطب شمال شرق کشور پس از مشهد مقدس از حیث تعداد مجوز استخدامی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در رتبه دوم قرارد ارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: این نیروها شامل پرستار، اتاق عمل، هوشبری، ماما، نیروهای بهداشتی، فوریت های پزشکی و .... خواهند بود که برای واحد های مختلف دانشگاه، ازجمله بیمارستان جدیدالتاسیس در نظر گرفته شده اند.

وی خاطر نشان کرد: جذب ۷۵ هزار نیرو در سه مرحله آزمون در دستور کار وزارت متبوع می باشد که آزمون امسال مرحله اول خواهد بود که دراین مرحله ۳۰۸ نفر در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور جذب خواهند شد.

شوروزی همچنین افزود: در آزمون استخدامی مذکور نیز سهمیه ایثارگران و معلولان لحاظ شده است و تمام متقاضیان می توانند برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه کنند.

محمد علی شورورزی در پایان خاطر نشان کرد: متقاضیان به ثبت نام در آزمون استخدامی می توانند در ساعات اداری با شماره تماس های ۴۳۳۰۷۱۵۶- ۴۳۳۰۷۱۵۸ و ۴۳۳۰۷۱۸۱،کارشناسان نیروی انسانی معاونت توسعه تماس بگیرند.

برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی اینجا کلیک کنید .