عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

پیام تسلیت رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرارسیدن اربعین امام حسین (ع)

بی شک قیام تاریخی امام حسین و جان فشانی ایشان و یاران وفادارش  چنان شوقی در قلوب مسلمین جهان به ویژه شیعیان  به راه انداخته که بعد از سال ها هنوز هم قلب مردم به عشق سیدالشهدا و عاشورا و اربعین ایشان می تپد.
اربعین حسینی، نماد عشق و دلدادگی به ابا عبدالله الحسین (ع) است. تکریم و گرامیداشت اربعین، تعظیم شعایر دینی و رمز تداوم نهضت حسینی و اعلان وفاداری و پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست و مومن واقعی کسی است که نگذارد آثار نهضت حسین علیه السلام فراموش شود.

بی شک درس های تاریخی مکتب اهل بیت و حضرت سیدالشهدا روشن گر مسیر انسانیت و تعالی است و هر کس در این راه قدم برداشت در دنیا و آخرت عزیز شد.

عاشورا رستاخیز زمین و زمان بود و اربعین، چهلمین روز از جوشش خون حسین‌بن علی(ع) در شریان تمامی آزادگان تاریخ و چه بزرگ است داغدار عزای امام حسین (ع) بودن در اربعینی دیگر.

اینجانب فرارسیدن اربعین امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به جامعه دانشگاهی تسلیت می گویم و از خداوند متعال می خواهیم توفیق نشر و توسعه پیام‌ های عاشورا و آموزه‌ های مکتب اهل بیت(سلام‌ الله‌ علیهم) و آرمانهای شهدای کربلا را به همه دوستداران آن حضرت عطا کند.

دکتر اللهوردی ارجمند |  رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه