اعزام هوایی برخی از بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام به تهران
ریاست بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام از اعزام هوایی اولین گروه از مصدومین ایام اربعین حسینی که در این بیمارستان بستری بودند به مقصد تهران خبر داد و گفت: طی همکاری و هماهنگی انجام شده با سازمان اورژانس کشور، ۲۷ نفر از بیماران که به علت حوادث ترافیکی و تروما شکستگی مصدوم و در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام بستری بودند، دقایقی پیش با هواپیما از فرودگاه ایلام به تهران اعزام شدند.