عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون اجرایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: رفع مشکلات مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در دستور کار است

مهندس دلخواه در نشست صمیمی پزشکان حوزه جنوب استان در شهرستان عسلویه با تقدیر از زحمات پزشکان اظهار داشت: پزشکان انسان‌های والا مقامی هستند که با بهره‌گیری از دانش و معرفت راه و رسم خدمت به مردم را در بالاترین جایگاه ممکن که نجات انسان‌هاست به نمایش می‌گذارند.
معاون اجرایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: در بررسی چالش‌های موجود در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تمام سعی مدیریت دانشگاه بر این است تا بهترین امکانات در راستای خدمت‌رسانی به مردم را در اختیار پزشکان قرار دهد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه در حاشیه این نشست عنوان کرد: پزشکان با توجه به نقشی که در حوزه سلامت دارند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند که با تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمت به مردم نیازمند توانسته‌اند از لحاظ کمی و کیفی خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه نمایند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه به مناسبت روز پزشک، نشست صمیمی پزشکان حوزه جنوب استان بوشهر در شرکت پتروشیمی زاگرس برگزار شد.
نشست صمیمی پزشکان حوزه جنوب استان به مناسبت روز پزشک، با حضور معاون اجرایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، روسا و معاونین بهداشتی شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر؛ پزشکان و کارشناسان این چهار شهرستان ر شرکت پتروشیمی زاگرس برگزار شد.
انتهای پیام/ م.ک-۳۰۹۰