عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

افزایش رضایت مردم از خدمات بهداشتی درمانی در چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رضایت مردم استان از خدمات بهداشتی درمانی در مقایسه با سال های گذشته، افزایش یافته است.

به گزارش وبدا ، سردار اکبری در آیین افتتاحیه دستگاه MRI مرکز آموزشی درمانی ایت الله کاشانی شهرکرد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: افزایش تعداد دستگاه های MRI چهارمحال و بختیاری از ۱ به ۶ عدد با تلاش های بسیاری محقق گردیده است.

وی افزود: با ورود، نصب و راه اندازی این دستگاه ها و تجهیزات پزشکی، مردم از مراجعه به استان های همجوار برای دریافت خدمات درمانی بی نیاز خواهند شد.

سردار اکبری تلاش برای خدمت را ارج نهاد و گفت: اقدامات و فعالیت افرادی که منجر به افزایش خدمت رسانی به مردم ولایت مدار استان می شود، قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با خداقوت به کادر بهداشت و درمان تصریح کرد: ارتباط قوی، هم افزایی و هم گرایی بین سپاه وبسیج و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، موجب پیشرفت و توسعه استان در همه زمینه ها شده است.

وی در پایان اضافه کرد: همچنین نیروهای خودجوش بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری در قالب گروه های جهادی با استقبال بالای پزشکان و متخصصین، خدمات مطلوبی را در سطح استان ارائه می کنند.