در هفته دولت: دستگاه ام.آر.آی بیمارستان آیتالله کاشانی شهرکرد آغاز بکار کرد
وبدا؛ همزمان با هفته دولت، آیین افتتاحیه دستگاه MRI مرکز آموزشی درمانی آیتالله کاشانی شهرکرد با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
به گزارش وبدا، دکتر ارسلان خالدیفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در آیین بهرهبرداری از دستگاه ام.آر.آی بیمارستان آیتالله کاشانی شهرکرد همزمان با هفته دولت گفت: قبل از دولت سیزدهم تنها یک دستگاه ام. آر.آی در استان فعال بود که این مسئله باعث طولانی شدن زمان انجام معاینات ام.آر.آی و همچنین مراجعه بیماران به استانهای همجوار و تحمیل هزینه بالا به بیماران را در پی داشت.
وی اظهار داشت: راهاندازی و تجهیز دستگاه ام.آر.آی یکی از آرزوهای دیرین مردم چهارمحال و بختیاری بود، که امروز بیمارستان آیتالله کاشانی شهرکرد به عنوان بیمارستان اورژانسی و مرکز تصادفات استان، به این دستگاه پیشرفته مجهز شد.
دکتر خالدیفر افزود: این دستگاه از پیشرفتهترین مدل دستگاه ام.آر.آی دنیاست که با کیفیت بالا قادر به تصویربرداری از قسمتهای مختلف مغزی، ستون فقرات، شکم و لگن و اندامها در مقاطع مختلف است.
وی با اشاره به اینکه پیش از این بیماران بستری در این بیمارستان برای دریافت خدمات ام.آر.آی به بیمارستان هاجر منتقل میشدند اضافه کرد: با راهاندازی این دستگاه، علاوه بر کاهش زمان انجام معاینات از اعزام بیماران بستری به بیمارستان هاجر جلوگیری میشود.
به گفته دکتر خالدیفر ، برای خرید این دستگاه پیشرفته ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده، در حالی که ارزش ریالی آن هم اکنون ۱۲۰ میلیارد تومان است.
به گزارش وبدا، دکتر ارسلان خالدیفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در آیین بهرهبرداری از دستگاه ام.آر.آی بیمارستان آیتالله کاشانی شهرکرد همزمان با هفته دولت گفت: قبل از دولت سیزدهم تنها یک دستگاه ام. آر.آی در استان فعال بود که این مسئله باعث طولانی شدن زمان انجام معاینات ام.آر.آی و همچنین مراجعه بیماران به استانهای همجوار و تحمیل هزینه بالا به بیماران را در پی داشت.
وی اظهار داشت: راهاندازی و تجهیز دستگاه ام.آر.آی یکی از آرزوهای دیرین مردم چهارمحال و بختیاری بود، که امروز بیمارستان آیتالله کاشانی شهرکرد به عنوان بیمارستان اورژانسی و مرکز تصادفات استان، به این دستگاه پیشرفته مجهز شد.
دکتر خالدیفر افزود: این دستگاه از پیشرفتهترین مدل دستگاه ام.آر.آی دنیاست که با کیفیت بالا قادر به تصویربرداری از قسمتهای مختلف مغزی، ستون فقرات، شکم و لگن و اندامها در مقاطع مختلف است.
وی با اشاره به اینکه پیش از این بیماران بستری در این بیمارستان برای دریافت خدمات ام.آر.آی به بیمارستان هاجر منتقل میشدند اضافه کرد: با راهاندازی این دستگاه، علاوه بر کاهش زمان انجام معاینات از اعزام بیماران بستری به بیمارستان هاجر جلوگیری میشود.
به گفته دکتر خالدیفر ، برای خرید این دستگاه پیشرفته ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده، در حالی که ارزش ریالی آن هم اکنون ۱۲۰ میلیارد تومان است.
وی گفت: در فاز نخست با فعال شدن این دستگاه، خدماتدهی به بیماران بستری در این بیمارستان امکانپذیر می شود و از ماه آینده نیز در فاز دوم با بهکارگیری بخشهای پشتیبانی و نیروی انسانی و تجهیزات، به بیماران سرپایی خدمات ام.آر.آی ارائه خواهد شد.
مهندس خواجعلی در آیین افتتاحیه دستگاه MRI مرکز آموزشی درمانی ایت الله کاشانی شهرکرد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهدا و تبریک روز پزشک اظهار داشت: با توسعه و افزایش خدمات در دولت سیزدهم امید و نشاط در جامعه تزریق می شود.
وی افزود: خبرهای خوش افزایش امکانات درمانی و حوزه سلامت، موجب جلب اعتماد مردم در بهره گیری از خدمات دولتی شده است.
مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همین که مردم بدانند دولتمردان از مشکلات موجود آگاه اند و در تلاش برای رفع آن ها درکنار مردم هستند، موجب ایجاد بارقه های امید در جامعه می شود.
وی در پایان از تلاش های ارزنده مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جهت توسعه خدمات درمانی به مردم تقدیر کرد.