عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

به‌منظور افزایش رضایت شهروندان؛ درمانگاه تخصصی بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم هیئت‌امنایی می‌شود

دکتر احمد یزدان پناه اظهار داشت: بخش درمان سرپایی از اولویت ویژه‌ای در خدمات بیمارستانی برخوردار است و در صورت کارکرد صحیح می‌تواند از بار مراجعه غیرضروری بیمارستان بکاهد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به شرایط ویژه درمان شهرستان دیلم به دلیل عدم حضور چشمگیر بخش خصوصی در این شهرستان عنوان داشت: درمانگاه تخصصی این شهرستان تنها مرکز ارائه‌دهنده خدمات درمانی به کل جمعیت شهرستان دیلم و بعضاً شهرستان‌های هم‌جوار است که زیرساخت‌های مطلوبی از نظر تجهیزات پزشکی و کادر تخصصی مجرب دارا است.
وی افزود: در این راستا مقرر گردید درمانگاه تخصصی دیلم به‌صورت هیئت‌امنایی اداره شود تا زمینه ماندگاری پزشکان، ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت شهروندان فراهم گردد.
دکتر یزدان پناه خاطرنشان کرد: اکنون کلینیک‌های ویژه هیئت‌امنایی در شهرستان‌های بوشهر، کنگان، گناوه، برازجان و خورموج در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف استان می‌باشند که امیدواریم خدمات بتوانیم کیفیت مطلوبی از خدمات را در قالب سطوح تعریف‌شده به همشهریان عزیز ارائه نماییم.
نشست بررسی وضعیت کلینیک بیمارستان بقیه اله الاعظم (عج) دیلم، با حضور معاونت درمان، مدیر امور مالی دانشگاه، رئیس بیمارستان بقیه اله الاعظم (عج)، رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم و مدیران درمان به‌منظور ساماندهی و ارائه خدمات مطلوب در دفتر معاون درمان دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام/ ش.م ۲۰۶۰