عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

پیام تبریک مدیرشبکه و رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان رامیان به مناسبت آغاز هفته دولت

پیام تبریک مدیرشبکه و  رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان رامیان  به مناسبت آغاز هفته دولت
دکتر حسن سعیدی مدیرشبکه بهداشت  و دکتر مهدی علی آبادی رئیس مرکز بهداشت شهرستان رامیان در پیامی مشترک سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد :

با سلام و احترام

نخستین روزهای شهریور ماه، به سرخی خون خادمان ملت و نظام و بزرگواران عرصه علم، ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و به نام هفته دولت و پاسداشت مقام کارمندان خدوم جمهوری اسلامی ایران مزین گشته است. شهیدان والامقامی که با خون خویش مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدند.

هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته‌های گرانبهای دولت شهید رجایی و پویش و کوشش در جهت رسیدن به یک مجموعه عدالت محور و متعهد و متدین برای خدمت خالصانه به جامعه.

بدیهی است که تمام مسئولان و مدیران باید با تاسی از ویژگیهای والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راستای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی گام بردارند

تقارن هفته دولت امسال با ایام محرم و صفر و نهضت حسینی فرصتی برای بهره‌گیری از سیره اخلاقی و رفتاری نور هدایت حضرت ابا‌ عبدلله الحسین (ع) می‌باشد.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، از تلاش و مجاهدت دولتمردان دولت سیزدهم  قدردانی نموده و برای کارکنان و همکاران سخت‌کوش و وظیفه‌شناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامیان نیز موفقیت و سربلندی را از درگاه حق تعالی مسئلت می‌نمایم.