عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

نشست رئیس سازمان حفظ نباتات کشور و رئیس موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور با رییس و مدیران سازمان جهادکشاورزی گلستان

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، رئیس موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور و هیات همراه با رییس و مدیران سازمان جهادکشاورزی گلستان و مدیران کلینیک های گیاه پزشکی استان در محل سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور رنجبر رئیس سازمان حفظ نباتات کشور،نعیمی رئیس، شاهرخی معاون پژوهشی و مرزبان رئیس بخش کنترل بیولوژیک موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور به همراه صابری رییس، ربانی نسب رییس و محققان بخش تحقیقات گیاه پزشکی این مرکز و مدیران کلینیک های گیاه پزشکی استان با برزعلی رئیس و معاونان سازمان جهادکشاورزی استان انجام شد ابتدا حق نما مسول حفظ نباتات استان ضمن خیر مقدم، معرفی جامعی از شرایط موجود استان و چالش های پیش روی را ارائه کرد. در ادامه مدیران کلینیک های حاضر مسایل حوزه خود را بیان نمودند. در ادامه صابری و ربانی نسب و ضعیت جاری بخش و مرکز را به اطلاع مدیران ملی رساندند.
سپس ریاست موسسه گیاه پزشکی، ضمن بیان مزیت های استان و ارتباط آن با اهمیت سفر به استان، بر دقت در برنامه ها و حالش های این حوزه تاکید کرد.
در بخش دیگر این جلسه، رییس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به شرایط تغییرات اقلیمی و لزوم اتخاذ سیاست‌ها و برنامه های جدید، در خصوص راهبردهای جدید در مسیر برنامه های مدیریت تلفیقی با حاضران گفتگو کرد.