عمومی | دانشگاه تهران

تجلیل آزادگان سرافراز دانشگاه تهران در هیات رئیسه دانشگاه + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران ، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدمهدی کرمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و معاونان و مشاوران رئیس دانشگاه تهران، عصر دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ از آزادگان سرافراز دانشگاه تهران تجلیل کردند.

این آزادگان گرانقدر دانشگاه تهران با حضور در نشست هیات رئیسه دانشگاه تهران که در محل دفتر رئیس دانشگاه تهران برگزار شد، به بیان خاطرات و درس‌آموخته‌هایی از دوران اسارت پرداختند.

روز پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بود که به این مناسبت نشست دکتر مقیمی با اعضای هیات علمی و کارکنان آزاده دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر محمد شفیعی‌فر عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دکتر داود حومینیان شریف‌آبادی عضو هیات علمی گروه رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی، دکتر محمد موسی‌خانی دانشیار دانشکدگان مدیریت، دکتر محمد ساردوئی نسب عضو هیات علمی گروه حقوق عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی از اعضای هیات علمی آزاده و آقایان دکتر منصور رضاعلی، محمدرضا جعفری، علیرضا احمدنیا و کاظم صادق‌نیا عمران از کارکنان آزاده دانشگاه تهران در این نشست حضور داشتند.

هیات رئیسه دانشگاه تهران در پایان این نشست با اهدای گل و لوح تقدیر به تجلیل آزادگان سرافراز دانشگاه پرداختند.