عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر: تجلیل از مجاهدت‌های آزادگان سرافراز میهن اسلامی وظیفه همه مسئولین است

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، مهندس حمید حبیبی نیا در دیدار با آزاده سرفراز ۸ سال دفاع مقدس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بیان کرد: در تقویم انقلاب اسلامی، ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان است که به جرات می‌توان گفت بعضی از آن بزرگواران شهیدانی زنده هستند و قدرشناسی و تجلیل از مجاهدت‌ها و تلاش‌های این حماسه‌سازان وظیفه دینی و شرعی همه ما مسئولین است.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر ضمن گرامیداشت سالروز ورود غیرتمندانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی ایران افزود: آزادگان عزیز و سرافراز ما سال‌ها در زندان‌های رژیم بعثی صدام شکنجه‌های روحی، روانی و جسمی را متحمل شدند و در دفاع از اسلام و انقلاب و کیان نظام ایران اسلامی سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی را به جان خریدند.
وی افزود: به مناسبت سالروز ورود قهرمانانه آزادگان سرافراز و عزیز به میهن اسلامی این دیدار صورت گرفت و از همه مجاهدت‌های آزاده سرافراز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، حاج مهدی مرکبی تجلیل به عمل آمد.
مسئول امور خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: رزمندگان و آزادگان با اخلاص و دل‌بستگی که به اسلام، امام و انقلاب داشتند توانستند سختی‌های آن دوران را تحمل کنند چون تنها پشتیبان آن‌ها در روزهای طاقت‌فرسای اسارت حضرت امام (ره) بود.
حجت‌الاسلام محمود عبدالهی افزود: کارنامه سراسر افتخار این اسوه‌های استواری، الگویی جاودانه از جهاد و مقاومت است که حقانیت دفاع مقدس مردم ایران، عظمت اسلام و اقتدار ایران اسلامی را در برابر جهانیان به اثبات رسانده است
در این دیدار،عباسی مدیر دفتر پرستاری دانشگاه ، شبانکاره کارشناس امور ایثارگران دانشگاه، برمک و باغبانی از مرکز بهداشت شهرستان بوشهر حضور داشتند.
انتهای پیام/ح.گ ۳۰۰۰