عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

ضرورت صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت/ تکریم خانواده شهدا و جانبازان به‌عنوان یک وظیفه در دستور کار همه مسئولین باشد

دکتر عصمت حیدری در دیدار با جانباز ماندنی حلالی پرسنل بازنشسته شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: جانبازان کاری ارزشمند برای نظام و انقلاب انجام دادند و در کنار آنان همسر و خانواده که پرستاری آنان را بر عهده دارند، مسئولیت سنگینی بر دوش گرفته که اجرشان با خداوند متعال است.
وی تصریح کرد: معتقدم حضور در جمع خانواده شهیدان، ایثارگران و جانبازان اثر تربیتی دارد و خدمت‌رسانی و قدردانی از صبر و فداکاری فرزندان و همسران شهدا موجب روحیه و برکت است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: امروز در تداوم راه شهیدان، ایثارگران و جانبازان وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده داریم.
دکتر حیدری اضافه کرد: رزمندگان طی ۸ سال دفاع مقدس تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند، بنابراین باید تلاش کنیم تا افتخارات و ارزش‌ها و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به‌خوبی تبیین شده و به میراثی ماندگار مبدل شود.
دکتر عصمت حیدری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، ماشاءالله عبدالله پور مسئول حراست، حجت‌الاسلام دشتی کارشناس فرهنگی با جانباز ماندنی حلالی پرسنل بازنشسته شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه دیدار کردند.
در این دیدار جانباز ماندنی حلالی پرسنل بازنشسته شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه خاطراتی را دوران دفاع مقدس و مجروحیتش بیان کرد.
در این دیدار رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه از جانباز ماندنی حلالی با اهدای لوح و گل تقدیر کرد.
انتهای پیام/ر.د ۳۰۸۰