عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری آزمون های میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه

برگزاری آزمون های میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

آزمون میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی همزمان با سراسر کشور در مرکز آزمونهای الکترونیکی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار  وب دا، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام این خبر، گفت :  در آزمون میان دوره پیش کارورزی این دانشگاه ۲ نفر از دانشجویان پزشکی که مقطع کارآموزی بالینی را با موفقیت به اتمام رسانده اند، شرکت کردند که در صورت قبولی در این آزمون وارد دوره پایانی پزشکی عمومی تحت عنوان دوره کارورزی پزشکی خواهند شد.

دکتر بهرام نیکخو افزود: در آزمون علوم پایه پزشکی نیز ۱۹ نفر از دانشجویان پزشکی مقطع علوم پایه بعد از اتمام ۵ ترم و قبولی در واحدهای درسی، در این آزمون شرکت کرده و در صورت کسب حد نصاب قبولی وارد دوره بعدی آموزش پزشکی عمومی ( فیزیوپاتولوژی) می شوند.

وی افزود : سوالات توسط مرکز حراست وزارت متبوع در فرم نرم افزار آزمون از طریق سیستم اتوماسیون محرمانه به حراست دانشگاههای مجری ارسال گردید.

رئیس دانشکده پزشکی تصریح کرد: آزمون شامل ۲۰۰ سوال چهارگزینه ای و بدون نمره منفی بوده و برای کلیه داوطلبان یکسان است که مدت پاسخگویی به سوالات نیز، ۲۰۰ دقیقه می باشد.

گفتنی است کلید اولیه سوالات، ساعت ۱۸ روز ۱۳/۲/۱۳۹۷ و نتایج نهایی در تاریخ ۲۲/۲/۱۳۹۷ از طریق پورتال مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می گردد.