عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بهورزان تنگستان در تولید محتوا فعال و توانمند شدند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، ماه زرافشون رفیعی گفت: محتوا بخش بزرگی از هر فعالیتی است و اجتناب از آن امکان‌پذیر نیست، چرا که تولید محتوا موجب آگاهی بخشی و پاسخ به سوالاتی می‌شود که در بیرون از هر فعالیتی وجود دارد، لذا برای برطرف شدن این نیاز باید بهورزان در تولید محتوا فعال و توانمند شوند.
وی بیان داشت: در حال حاضر باید بر روی تولید محتوا از طریق تولید ویدئوهای کوتاه تمرکز کنیم و تلاش داریم با این کار بهورزان تنگستان را در این زمینه توانمند کنیم، تا ارتباط بهتر و موثرتری با مخاطب خود داشته باشند.
رفیعی ادامه داد: استفاده از نرم‌افزارهای تولید ویدئو بسیار ساده هستند و با توجه به گستردگی فعالیت‌ها در سیستم بهداشتی می‌توان در این زمینه اقدامات موثری را انجام داد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: در سیستم بهداشتی مناسبت‌های مختلفی وجود دارند که نیاز است با انجام برنامه‌ریزی‌های منظم و تدوین یک برنامه جامع، برای تولید محتوا اقدامات لازم صورت گیرد.
رفیعی تصریح کرد: آموزش سلامت مهم‌ترین رسالت ما در بخش بهداشت است که می‌توان با توجه به اشتیاق جامعه به اطلاع و آگاهی در این زمینه، با تولید محتواهای علمی بر دانش سلامت در جامعه، از این طریق افزود.
آشنایی بهورزان تنگستان با نرم‌افزار تولید ویدیوهای کوتاه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان تنگستان با حضور بهورزان برگزار شد.


انتهای پیام/ ن.ا ۳۰۱۰