عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد؛ افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸ پروژه بهداشتی و درمانی در طی هفته دولت

ماریا خویشدوست در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: در حال حاضر در بخش بهداشت ۱۳ پروژه در حال احداث است که ۵ پروژه بهداشتی تا هفته دولت آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد بود.
خویشدوست تصریح کرد: خانه‌های بهداشت قراولخانه، درنگ، میان دشت، سرکره و پایگاه بهداشتی بهرام‌آباد بااعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی احداث و تجهیز می‌شوند.
وی همچنین بیان کرد: سه پروژه عمرانی پایگاه اورژانس جاده‌ای بوشکان، پانسیون پزشک نظر آقا و ساختمان آزمایشگاه تشخیص طبی و مواد غذایی خیر ساز نیز در طی هفته دولت از محل اعتبارات استانی و خیرین سلامت عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد از خانه‌های بهداشت شهرستان دشتستان نوسازی و یا بازسازی‌شده‌اند و مردم مناطق روستایی در فضای فیزیکی مطلوب خدمات بهداشتی خود را دریافت می‌کنند.
خویشدوست اظهار داشت: امیدواریم دیگر پروژه‌های در حال احداث شهرستان بخصوص دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیر ساز طلحه و قلعه سفید در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد و مردم بتوانند از خدماتی که در این مراکز بهداشتی و درمانی ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.
خویشدوست بیان کرد: خیرین سلامت در احداث پروژه‌های بهداشتی شهرستان نقش مهمی داشته‌اند و در حال حاضر ۳٫ پروژه بهداشتی و درمانی که شامل تسهیلات زایمانی تنگ ارم و دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای طلحه و قلع سفید می‌شود، توسط خیرین سلامت در حال احداث است.
وی همچنین بیان کرد: در بخش درمان نیز سه پروژه عمرانی بیمارستان ۱۷ شهریور، توسعه اورژانس بزرگ‌سال بیمارستان شهید گنجی و پانسیون پزشکان ۱۶ واحدی در حال احداث می‌باشند که هر سه پروژه از ۲۵ تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

انتهای پیام/س.غ ۳۰۳۰