عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

کارکرد تیر ماه ۱۴۰۲ پزشکان پلی کلینیک دزیانی واریز شد

با عنایت به دستور ریاست محترم دانشگاه و مصوبه هیات رییسه محترم  واریز عملکرد پزشکان این مرکز در پایان همان ماه  انجام میشود.
محمد مهدی بطیار رییس مرکز با بیان این مطلب گفت:"با عنایت به این مصوبه و مساعدت معاونت محترم  توسعه و درمان دانشگاه  توانستیم تا حدودی از زحمات پزشکان محترم این مرکز را قدر دان باشیم".
بطیار ضمن تقدیر و تشکر از ریاست محترم دانشگاه و معاونت های توسعه و درمان دانشگاه بر حمایت بیشتر از این نوع مراکز که تنها محل مراجعه بیماران کم  بضاعت می‌باشد تاکید کرد.