عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

کارگاه بازآموزی ارتباط موثر با بیمار

ملیحه باقری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مدرس  این کارگاه هدف این بازآموزی را نحوه تعامل مناسب با بیمار در طی دوره ی درمان برای تبدیل شدن به بیمار وفادار  دانست و تصریح نمود ارتباط و تعامل کادر درمان با بیمار باید به گونه ای باشد که بیمار به ادامه ی مراقبت های پزشکی و وفاداری به بیمارستان تشویق شود.

باقری افزود :امروزه کیفیت خدمات در مراکز درمانی، نقشی مهمی در رضایت‌مندی بیماران دارد. ماموریت اصلی مراکز درمانی ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالا، جلب رضایت بیماران و در نهایت، وفاداری بیماران می‏باشد

وی محوریت این کارگاه را -بیمار نحوه ارتباط صحیح با بیمار در اولین ملاقات -نحوه تعامل مناسب با بیمار در طی دوره ی درمان برای تبدیل شدن به بیمار وفادار -  ستفاده از زبان بدن مناسب در ارتباط با بیمار و یا همراهان بیمار  .. دانست