کارگاه بازآموزی ارتباط موثر با بیمار
ملیحه باقری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مدرس این کارگاه هدف این بازآموزی را نحوه تعامل مناسب با بیمار در طی دوره ی درمان برای تبدیل شدن به بیمار وفادار دانست و تصریح نمود ارتباط و تعامل کادر درمان با بیمار باید به گونه ای باشد که بیمار به ادامه ی مراقبت های پزشکی و وفاداری به بیمارستان تشویق شود.
باقری افزود :امروزه کیفیت خدمات در مراکز درمانی، نقشی مهمی در رضایتمندی بیماران دارد. ماموریت اصلی مراکز درمانی ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالا، جلب رضایت بیماران و در نهایت، وفاداری بیماران میباشد
وی محوریت این کارگاه را -بیمار نحوه ارتباط صحیح با بیمار در اولین ملاقات -نحوه تعامل مناسب با بیمار در طی دوره ی درمان برای تبدیل شدن به بیمار وفادار - ستفاده از زبان بدن مناسب در ارتباط با بیمار و یا همراهان بیمار .. دانست