عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد؛ پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی کشور به‌صورت الکترونیک

سرپرست علمی المپیاد دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مرحله انفرادی کشوری پانزدهمین دوره المپیاد در مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی مرکزی بوشهر برگزار شد.
دکتر هدایت سالاری به تشریح مراحل برگزاری المپیاد پرداخت و اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هر ساله توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی برای حضور در این رقابت علمی کشوری آموزش داده می‌شوند که با تلاش اساتید و دانشجویان در تمام دوره‌های قبلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کسب مقام کرده‌اند.
وی تصریح کرد: پس از برگزاری موفقیت آمیز آزمون غربالگری درون دانشگاهی در حیطه های مدیریت نظام آموزش و سلامت، آموزش پزشکی، استدلال بالینی، همگرایی در علوم پایه و کارآفرینی و کسب‌وکارهای فناورانه که به‌صورت کتبی در محل سالن فجر دانشگاه برگزار شده بود در این مرحله انفرادی کشوری به‌صورت الکترونیک برگزار شد.
سرپرست علمی المپیاد دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: در ادامه پس از اعلام نتایج توسط مرکز سنجش پزشکی و انتخاب رتبه های برتر کشوری، این افراد را برای مرحله گروهی که در محل وزارت بهداشت برگزار می شود آماده خواهیم کرد.
دکتر سالاری افزود: با توجه به استقبال دانشجویان در ثبت نام و شرکت در این آزمون، ضمن قدردانی از همکاری ارزشمند اساتید هیئت‌علمی در راستای برگزاری کلاس‌های آمادگی دانشجویان در آزمون و برگزاری وبینارها و ارائه منابع امیدواریم که همچون دوره‌های قبل شاهد موفقیت چشمگیر دانشجویان عزیز و کسب مدال و افتخارآفرینی برای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باشیم.


انتهای پیام/ پ.ب۲۰۱۰