عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

جلسه ستاد مدیریت بحران در شبکه بهداشت و درمان گنبد تشکیل شد

با توجه به افزایش شدید دما در روزهای آتی، جلسه مدیریت بحران در شرایط اضطراری با حضور دکتربدیعی مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس و همراهی مسئول خدمات و مسئول اداری بیمارستان های تابعه برگزار گردید