عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی با رییس دادگستری شاهرود

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای جنابعالی در سمت جدید گفت :ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و دادگستری منشاء حل بسیاری از مشکلات است و بسیاری از امورات مربوط به دانشگاه با پشتوانه و همراهی قضایی امکان‌پذیر بوده و در حوزه هایی مثل بهداشت، درمان، غذا و دارو بیشتر نیازمند این پشتیبانی و مساعدت هستیم وامیدوارم با حضور شما این تعامل دو چندان شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن تشریح اهم اقدامات، دستاورد ها و اتفاقات بسیار خوب در دانشگاه که رقم خورده و نیز در حال رقم خوردن است بیان داشت: درکنار توجه مناطق محروم، عدالت محوری و فساد ستیزی از مهمترین محورهای عملکردی اینجانب در دانشگاه بوده و به لطف خداوند تا امروز اقدامات موثری در این خصوص در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رقم خورده است که از مهمترین علت مخالفت، تنش زایی و چالش آفرینی یک عده از کسانی که منافع شان به خطرافتاده همین دستاورد بزرگ مبارزه با موارد فساد، منفعت طلبی و زیاده خواهی در دانشگاه است.

رئیس دادگستری شاهرود ضمن ابراز رضایت از اقدامات دانشگاه در حوزه سلامت شهرستان شاهرود تصریح کرد: تعاملات دانشگاه و دادگستری باید در سطح بالای همکاری باشد تا زمینه ساز بهبود و رفع مشکلات موجود گردد.

وی گفت: صیانت از حقوق مردم و تحقق عدالت در همه زمینه ها از وظایف مهم قوه قضاییه است و همه دستگاه های اجرایی در جامعه لازم است برای نیل به این هدف ارتباط دوسویه با این نهاد داشته باشند. دانشگاه علوم پزشکی به جهت گستردگی و اهمیت مقوله تامین سلامت آحاد جامعه نقشی مهم و بسزا دارد و این مجموعه همواره با دستگاه قضایی در شهرستان، تعامل گسترده ای داشته است.

علی تقی خاکی گفت : ماهیت کار حوزه سلامت و قضایی به دلیل سروکار داشتن با منابع انسانی دارای چالش‌ها و حساسیت‌های خاصی است.