عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

کسب ۵ مدال رنگارنگ در مسابقات ورزشی دستگاه‌های اجرایی کشور

وبدا؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از افتخارآفرینی تیم ورزشی این دانشگاه در مسابقات دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.
به گزارش وبدا، مهندس عبدالواحد رحیمی در تشریح این خبر اظهار داشت: ورزشکاران شاغل در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد در بخش های آقایان و بانوان توانستند یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز را در رشته شنا مسابقات دستگاه‌های اجرایی کشور از آن خود کنند.
وی افزود: در بخش آقایان و در مرحله انفرادی رشته شنای این رقابت ها، کامران سلیمانی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و دکتر مسعود نیک فرجام و مهدی نوروزی نیا به مقام سوم رسیدند و دو مدال برنز را به گردن آویختند.
رحیمی افزود: در بخش تیمی آقایان این مسابقات هم، دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد به نمایندگی از استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز در رشته شنا مسابقات دستگاه های اجرایی کشور شد.
وی ادامه داد: در بخش بانوان نیز زهرا داوودی بانوی ورزشکار شاغل در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، در رشته شنا مسابقات ورزشی دستگاه‌های اجرایی کشور با کسب عنوان نایب قهرمانی، مقام دوم و مدال نقره این رقابت‌ها را بدست آورد.
گفتنی است: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از ۳۲ استان سراسر کشور، تیرماه جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار گردید.