عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

نشست دکتر شیبانی با متخصصان گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

در ابتدای جلسه دکتر حسین شیبانی ضمن خوش آمد گویی به حاضران، این نشست ها را فرصتی مغتنم برای دورهمی و دیدار صمیمی در راستای رفع مشکلات و تسریع در حل مسایل عنوان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تحسین تلاش همکاران در این گروه گفت: امروز شاهد تبدیل شدن شاهرود به یکی از مهمترین قطب های پزشکی استان به ویژه در حوزه ی قلب و عروق هستیم که رشد و توسعه ی آن توانسته این دانشگاه را به یکی از مهمترین مراکز پزشکی تبدیل کند.

دکتر شیبانی تصریح کرد: بدون شک هم افزایی، تعامل و ارتباط هر چه بهتر و نزدیک تر گروه قلب و عروق دانشگاه در کسب موفقیت های بیشتر و تداوم مسیر پیش رو حایز اهمیت است.

وی گفت: با تدابیر اتخاذ شده، گروه قلب دانشگاه روز به روز گسترده تر می شود و رشته های جدید نیز اضافه خواهد شد.

دکتر شیبانی ضمن تشکر از همکاران بخش جراحی قلب بیمارستان امام حسین (ع) از انجام مقدمات لازم برای عمل پیوند قلب در این مرکز خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با افقی که برای ایجاد مرکز قلب ترسیم نموده، بسیار متفاوت و متمایز خواهد بود.

در این نشست پروفسور مه منش استاد جراحی قلب و عروق با تاکید بر استفاده از خرد جمعی اذعان کرد: اعتقاد راسخ به همکاری با گروه قلب دارم تا در بستر همراهی و همکاری گروهی، اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

درجلسه ی هم اندیشی متخصصان گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که دکتر رفیعی رییس بیمارستان و دکتر حاکمی معاون درمان نیز حضور داشتند، حاضران پیرامون مسائل مربوط به این گروه، بحث و تبادل نظر نمودند.