عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛ پلمب سه مرکز غیرمجاز در زمینه درمان در بوشهر

دکتر احمد یزدان پناه در گفت‌وگو با روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در طی بازدیدهای نظارتی محسوس و نامحسوس و بر اساس گزارش‌های واصله و همچنین بر اساس شکایات مردمی که توسط کارشناسان واحد نظارت بر درمان در طی سه‌ماهه اول سال جاری انجام گرفته است،۳ مرکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امر پزشکی شناسایی و نسبت به پلمب و تعطیلی آن‌ها اقدام شد.
معاون درمان با اشاره به تعطیلی و پلمب ۳ مرکز غیرمجاز دخالت در امور پزشکی گفت: این مراکز شامل ۳ مرکز در حوزه پزشکی و زیبایی بدون مجوزهای لازم و حضور پزشک در امور درمانی دخالت داشته‌اند که توسط کارشناسان واحد نظارت بر درمان شناسایی و بعد از طی مراحل قانونی و قضایی و بعد از تذکرات حضوری و غیرحضوری ۳ مرکز با حضورتیم تعزیرات استان پلمب شدند.
وی بیان کرد: متاسفانه برخی مراکز به دلیل کسب درآمد در مرحله اول باعث ترویج غلط امر زیبایی در استان شده و با انجام روش‌های غلط و غیرمعمول و انجام کارهای غیرتخصصی در درمان خطرات جدی را برای مردم استان ایجاد خواهند کرد.
دکتر یزدان پناه با توجه به روش غلط و نامعقول این مراکز در توصیه به همشهریان عزیز استان تاکید کرد: برای انجام خدمات پزشکی و بهداشتی به مراکزی که دارای پروانه پزشکی معتبر از دانشگاه علوم پزشکی می‌باشند، مراجعه نمایند و حتماً به این امر مهم توجه داشته باشند تا دچار مشکلات پزشکی نشوند.
انتهای پیام/ع. چ ۳۰۶۰