عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر/ گزارش تصویری

به گزارش مفدا بوشهر، آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با استقرار میز خاطرانه شادروان ساسان حسین پور از دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه برگزار شد.
در این آیین دانشجویی، پس از قرائت فاتحه نثار دانشجویان جانباخته دانشگاه و شادروان ساسان حسین پور دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه، دکتر فرحناز کمالی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه، ضمن تبریک دانش‌آموختگی دانشجویان رشته‌های پرستاری و مامایی دانشگاه، به ارائه نکاتی پیرامون رسالت خطیر دانشجویان پس از دانش‌آموختگی اشاره نمود و رمز موفقیت دانشجویان پس از فراغت از تحصیل در هر مقطع آموزشی را اخلاق حرفه‌ای در بستر بالین و محیط شغلی برشمرد.
در ادامه، پس از پخش کلیپ خاطرانه دانشجویی رشته‌های پرستاری و مامایی، گروه دف‌نوازی و موسیقی وابسته به دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر با اجرای زیبای هم‌نوازی خود موردتقدیر حضار قرار گرفتند. سپس هنرمندان طنزپرداز صداوسیمای استان به اجرای نمایش طنز خود پرداختند.
در ادامه آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه، قرائت سوگندنامه دانشجویان و نگارخانه تصویر یادگاری دانشجویان از دریچه لنز دوربین مفدا بوشهر انجام گرفت.
گفتنی است این رویداد پرشور دانشجویی با همکاری مدیریت امور فرهنگی و فوق‌برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دانشکده پرستاری و مامایی و نمایندگان دانشجویان دانش‌آموخته برگزار شد.
انتهای پیام/ م.ر ۲۰۵۰