عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

واژگونی پراید در میامی یک فوتی و سه مصدوم داشت

دکتر زهره صالح نساج روز دوشنبه افزود: این حادثه واژگونی ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح امروز در ۱۰ کیلومتر مانده به میاندشت میامی از سمت سبزوار رخ داد.

وی با بیان اینکه کودک هشت ساله‌ای بر اثر شدت جراحت‌های وارده در صحنه حادثه فوت کرد، ابراز کرد: ۲ مصدوم حادثه پس از انجام اقدام‌های نخستین پزشکی، برای ادامه روند درمان با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: دیگر کودک ۱۲ ساله مصدوم این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه ، روز گذشته تصادف خودروی پژو ۴۰۵ با کامیون در محور میاندشت - میامی نیز یک فوتی و ۶ مصدوم برجا گذاشت.

در برخورد ۲ تریلی با خودروی سواری پیکان ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه دیروز در کیلومتر ۵۵ محور شاهرود به طرود نیز پنج نفر در محل وقوع تصادف جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

محور میامی استان سمنان به سمت سبزوار در استان خراسان رضوی به طول ۱۹۱ کیلومتر از حادثه‌خیزترین مناطق استان سمنان محسوب می‌شود.

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می‌شود، یکی از پرترددترین راه‌های عبوری کشور است. براساس آمار سالانه بیش از ۱۵ میلیون زائر حرم رضوی در این مسیر تردد می‌کنند و حوادث مختلفی نیز در آن روی می‌دهد.