عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دوچرخه‌سواری رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با همراهی دانشجویان/ نشست با دانشجویان / گزارش تصویری

مسابقه دوچرخه‌سواری که به پیشنهاد دکتر حسن ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بود با استقبال دانشجویان همراه شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و هیئت‌رئیسه بعد از مسابقه دوچرخه‌سواری در نمازخانه خوابگاه به‌پای صحبت‌های دانشجویان نشستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این نشست گفت: زندگی در خوابگاه دانشجویی فرصتی است که افراد از اقصی نقاط کشور با آداب‌ورسوم و دیدگاه‌های متفاوت در کنار یکدیگر قرار گرفته و خاطرات خوبی را با هم تجربه کنند.
دکتر حسن ملکی زاده اظهار داشت: طبیعتاً امکاناتی که در محیط خانواده برای دانشجویان مهیا بوده در خوابگاه وجود ندارد و شرایط کاملاً متفاوت و همراه با محدودیت است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشگاه‌ها با توجه به محدودیت‌ها ، بودجه و سرانه خود امکاناتی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند که قطعاً مانند امکانات محیط خانواده نیست.
دکتر ملکی زاده اضافه کرد: دانشجویان فرزندان ما مسئولین هستند و مطمئناً برای آسایش آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
دانشجویان نیز ضمن تشکر از رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه که ضمن بازدید و نشستن پای صحبت‌های دانشجویان، لحظاتی را فراهم کردن که لبخند بر لبانشان نقش ببندد، مسائل و مشکلات خود در زمینه خوابگاهی را بیان کردند.
اعضای هیئت‌رئیسه نیز به سوالات و دغدغه‌های دانشجویان پاسخ گفتند.
در این بازدید دکتر حیدر عزیز نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر مرادعلی فولادوند معاون آموزشی، دکتر حسین قائدی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر قاسم برجوئی فرد معاون بهداشت، دکتر نادر شکیب آزاد رئیس دانشکده پزشکی، دکتر صدیقه خیراندیش رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسولان معاونت فرهنگی و دانشجویی حضور داشتند.


انتهای پیام/م.غ ۱۰۲۳