عمومی | دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

کسب عنوان برتر در سومین جشنواره روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه۲ کشور توسط روابط عمومی دانشگاه

کسب عنوان برتر در سومین جشنواره روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه۲ کشور توسط روابط عمومی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در سومین جشنواره روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه۲ کشور که به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری موفق شد در بخش روابط عمومی الکترونیک رتبه برتر را کسب نماید .
گفتنی است در این مراسم، قائم مقام اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که به عنوان سخنران ویژه دراین جشنواره حضور داشت، گفت: روابط عمومی در ادارات و دانشگاه‌ها نقش ارزنده ای در افزایش آگاهی جامعه دارند .
دکتر اسماعیل بایبوردی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید مردمی باشند و ارتباط گسترده ای در جامعه داشته باشند افزود: داشتن سواد رسانه ای، حقوقی، سیاسی و روانشناسی و احترام به حقوق مردم از جمله شاخصه‌های یک روابط عمومی فعال است .
رییس پارک علم و فناوری گیلان در ادامه گفت: آنچه که مهم است، ایجاد تعامل بین مردم و مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری است تا توسعه همه جانبه محقق شود و روابط عمومی‌ها و خبرنگاران در این زمینه نقش موثر و کارآمدی دارند .
دکتر متقی طلب اظهار کرد : مسوولان روابط عمومی‌های این حوزه در آگاهی بخشی مدیران در زمینه فعالیت پارک های علم و فناوری در کشور و شناساندن محصولات دانش بنیان، نقش مهمی دارند .
لازم به یادآوری است : برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی مدیران روابط‌ عمومی داتشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور و کارگاه آموزشی «روابط عمومی و ارتباط با صنعت»، از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود .




۱۳۹۷/۲/۱۱ ۲۰:۰۴