عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناسبت آغاز هفته ملی جمعیت؛

از ضرورت های توسعه هر جامعه و ترسیم چشم انداز پرامید برای نسل های فردا، بهره مندی از نیروی جوان و پویا است که با قدرت نبوغ، اندیشه و نیروی جوانی، چرخه های پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و پرچمدار فردای وطن در مسیر افتخارآفرینی و پیشرفت روزافزون باشند.

اما دستیابی به این مهم، مستلزم تلاشی همه جانبه در مسیر ایفای مسوولیتی اجتماعی است که با مشارکت نسل امروز هر جامعه محقق می گردد و در همین راستا، طی سال های اخیر این مهم به عنوان یک اولویت در جامعه ایرانی، مطرح گردیده است.

اکنون اگرچه در آستانه مسیری طولانی و چشم اندازی چندین ساله تا دستیابی به هدف خطیر جوانی ایران عزیزمان قرار گرفته ایم، اما بی تردید اهمیت برنامه ریزی منسجم، مستمر و کارشناسانه در برداشتن گام هایی پرتوان، مسیر را کوتاه تر و تعالی فردای ایران اسلامی را دست یافتنی تر می سازد.

بر همین اساس، نیاز است تمامی اقشار جامعه، این مقوله را به عنوان یک اولویت ملی دریافته و بتوانیم در هر جایگاهی، به میزان توانمندی، در این مسیر نقش آفرینی کنیم.

ضمن گرامیداشت هفته ملی جمعیت که امسال با شعار «سهم من از جوانی ایران»  امیدوارم ثمره تلاش های شما عزیزان، ایرانی جوان و آباد را به تاریخ هدیه کند.

دکتر حسین شیبانی- رییس دانشگاه

.