عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

کارایی آموزش دانشگاهی در گرو پیوند دانشگاه و صنعت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه  آزاداسلامی واحد رودهن ،در این نشست که با حضور دوتن از صاحبنظران و مشاوران طرح های بزرگ معماری سطح کشور برگزار شد به بررسی وضعیت و شرایط ایجاد ارتباط میان دانش کسب شده در دانشگاه با ویژگی های خاص حرفه و بازار بود .

مهندس علی نعمتی رئیس هیت مدیره مهندسین مشاوره ایده و اجرا به نمایش آثار طراحی شده و اجرا شده پرداختند و با بسط مفاهیم ویژگی های خاص طراحی، اقتصادی و حرفه ای موضوع را بیان کردند. پس از آن مهندس میرمازیار مسرت به نقد و مناظره در خصوص موضوعات مطرح شده وارد شدند . مباحث عمده ای که در این نشست مطرح شد شامل محوریت نقش اقتصاد ، دیپلماسی معماری ، نگاه به آینده پس از فارغ التحصیلی ، کیفیت دانش معماری در دنیای حرفه ای ، سودمندی و نقش دانشگاه در تعیین جایگاه معمارحرفه ای بود .

پس از آن و با طرح سوالات حاضرین در نشست ، مباحثات متنوعی از طرف دانشجویان و اعضاء نشست مطرح گردید.

نقدبیشی رئیس دانشکده هنر و معماری و مدیر این نشست نیز با طرح مقدماتی از اهمیت و ضرورت برگزاری چنین جلساتی، ضمن تقدیر  و تشکر از همراهی اعضاء نشست و دانشجویان در برگزاری آن ، تاکید نمود که کارایی آموزش دانشگاهی در ارتباط با صنعت است و این مهم هیچ گاه محقق نخواهد گردید به جز در شرایطی که حضور دانشگاه در صنعت و بالعکس به صورت مستمر پیگیری شود . وی تاکید کرد که دانشجویان نیز نقش مهمی در ایجاد این ارتباط از به واسطه تقویت انگیزه های تحصیلی لازم در دانش اندوزی و شناسایی روش های کاربرد آن در حوزه حرفه ای دارند.

در پایان نشست با اهداء لوح تقدیر ار اعضاء پنل تقدیر و تشکر گردید و به شرکت کنندگان و حاضرین در این نشست تخصصی گواهی معتبر اهداء گردید.