عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: کارشناسان حقوقی دانشگاه کارت ضابط قضایی دریافت می‌کنند/ گزارش تصویری

مسعود صداقت در نشست تخصصی مدیریت حقوقی دانشگاه افزود: این نشست با هدف آشنایی با جرائمی که در مراکز بهداشتی و درمانی خصوصا بیمارستان‌ها رخ داده و باعث اختلال در نظم عمومی آن مراکز می‌شود برگزار شده است.
وی تصریح کرد: در این نشست تخصصی کاربردی کوتاه مدت، میرزایی به عنوان نماینده دادستان بوشهر در خصوص ضوابط قانونی مربوط به پیگیری جرائم فوق توسط نمایندگان حقوقی دانشگاه در مراجع قضایی مندرج در قانون جاری کشور از جمله قانون آیین دادرسی کیفری توضیحاتی ارائه کرد.
مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: با اعلام نماینده دادستان بوشهر پس از این دوره تخصصی نسبت به صدور کارت ضابطی قضایی جهت کارشناسان حقوقی شرکت کننده در این نشست اقدام خواهد شد. در ادامه کارشناسان حقوقی دانشگاه، سئوالات خود در این حوزه را مطرح و نماینده دادستان به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
صداقت تاکید کرد: یکی از برنامه‌های این مدیریت برگزاری نشست‌های آموزشی تخصصی حقوقی جهت کارشناسان حقوقی دانشگاه است که این مهم باعث افزایش کارایی آنان در حوزه کاری خود می‌شود.
وی اظهار داشت: این نخستین نشست مدیریت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با کارشناسان حقوقی در سطح واحدهای محیطی بوده که با حضور نماینده دادستان بوشهر و کلیه کارشناسان حقوقی ستاد دانشگاه، شبکه‌ها و بیمارستان‌های استان برگزار شده است.

انتهای پیام / م.ف ۱۰۲۴