عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: تمام تلاش ما در مجموعه دانشگاه ارائه خدمات عادلانه به هم استانی‌ها است / گزارش تصویری

دکتر حسن ملکی‌زاده در نشست با فرماندار شهرستان تنگستان افزود: خواسته‌ها و انتظارات مردم از مجموعه بهداشت و درمان استان به حق بوده و مرتفع کردن نیازهای آنان از اولیت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است اما یکسری از کمبودها مانند کمبود پزشک، کشوری بوده و تمام مجموعه وزارت بهداشت با آن درگیر هستند.
وی تصریح کرد: در شهر اهرم آزمایشگاه خصوصی وجود نداشته و آزمایشگاهی که وجود دارد زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بوده و بخش زیادی از آزمایشات را با کیفیت و کاملا استاندارد انجام می‌دهد، همچنین در حال خرید تجهیزات برای آزمایشگاه مرکز شهید رجایی هستیم تا آزمایش‌های هورمونی نیز به زودی در این مرکز انجام شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: در بحث تخصص‌ها پزشکانی که در حال حاضر وجود دارند ۴ روز در هفته در مراکز درمانی حضور داشته و خدمات به مردم ارائه دهند که نظارت‌های متعدد و مستمری توسط معاونت درمان دانشگاه بر روی حضور آنان صورت می‌گیرد.
دکتر ملکی‌زاده اظهار داشت: با وجود اینکه کمبود پزشک مشکلی کشوری بوده ولی ما همانند گذشته تمام تلاش خود را انجام به کار خواهیم بست تا این مشکلات را مرتفع کنیم.
وی افزود: در حال حاضر متخصصان داخلی، اطفال، چشم، زنان و رادیولوژی در بیمارستان امام حسین(ع) اهرم حضور داشته و در ساعات روز خدمات باکیفیت ارائه دهند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اولویت ما در تخصیص آینده پزشکان، شهرستان تنگستان است تا مردم در دریافت خدمات تخصصی سرپایی با کمترین مشکل روبرو شوند.
دکتر ملکی‌زاده تاکید کرد: ما از لحاظ تجهیزات در بیمارستان تنگستان مشکل نداشته و بیشترین مشکل ما نیروی انسانی و به خصوص پزشک متخصص است.
نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و هیات رییسه با فرماندار شهرستان تنگستان یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در فرمانداری تنگستان برگزار شد.
انتهای پیام / م.ف ۱۰۲۴