عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

برگزاری مرحله درون دانشگاهی پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی کشور در بوشهر

دکتر هدایت سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا اظهار داشت: آزمون غربالگری درون دانشگاهی در محل سالن فجر دانشگاه علوم پزشکی مرکزی بوشهر برگزار شد.
وی به تشریح مراحل برگزاری المپیاد پرداخت و اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هرساله توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی برای حضور در این رقابت علمی کشوری آموزش داده می‌شوند که با تلاش اساتید و دانشجویان در تمام دوره‌های قبلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کسب مقام نموده‌اند.
دکتر سالاری افزود: در سال جاری نیز آزمون غربالگری درون دانشگاهی در حیطه‌های مدیریت نظام سلامت، آموزش پزشکی، استدلال بالینی، همگرایی در علوم پایه و کارآفرینی و کسب‌وکارهای دانش‌بنیان طراحی و امروز در محل سالن فجر دانشگاه برگزار شد که در ادامه پس از تعیین ۵ داوطلب برتر دانشگاهی در هر حیطه،آنان را برای شرکت در دو مرحله انفرادی و گروهی که توسط وزارت بهداشت برگزار می‌گردد آماده خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به استقبال دانشجویان در ثبت‌نام و شرکت در این آزمون، ضمن قدردانی از همکاری ارزشمند اساتید هیئت‌علمی در راستای برگزاری کلاس‌های آمادگی دانشجویان در آزمون و برگزاری وبینارها و ارائه منابع و رفرنس‌ها امیدواریم که همچون دوره‌های قبل شاهد موفقیت چشمگیر دانشجویان عزیز و کسب مدال و افتخارآفرینی برای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باشیم.
انتهای پیام/ پ.ب ۲۰۱۰