عمومی | دانشگاه نیشابور

برگزاری جلسه شورای راهبردی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با دعوت مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، اولین جلسه شورای راهبردی دستگاه های اجرایی شهرستان  به‌منظور هم‌افزایی‌، تشریک مساعی و ارائه نقشه راه برای فعالیت‌های جاری و بهبود شرایط کاری و سازمانی در سال ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه نیشابور برگزار شد.

در این جلسه بر لزوم توجه به نقطه نظرها و استفاده از ایده کارکنان در هر جایگاه سازمان و نقش روابط عمومی در دستیابی و اجرای این نقش درون سازمانی برای تعامل بیشتر تاکید شد. مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه در این خصوص تصریح کرد:  فعالیت در واحد روابط عمومی مستلزم بینش وسیع‌، شناخت و دانش گسترده از تحولات روز جامعه است و شاخص‌هایی چون سعه صدر و صبوری از جمله مهمترین صفات شاغلان در این عرصه به‌شمار می‌رود.

در این جلسه مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، اداره بهزیستی، اداره جهاد کشاورزی، اداره حفاظت محیط زیست و اداره ورزش و جوانان به عنوان اعضاء اصلی شورای راهبردی شرکت داشتند.

در خصوص برگزاری نشست هم اندیشی و برگزاری کارگاه تخصصی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این برنامه به میزبانی دانشگاه نیشابور برگزار شود.