عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

ستاد بزرگداشت هفته جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد

معاون بهداشتی دانشگاه در خصوص اهمیت برنامه های جمعیت و اهداف مطالبی ارائه کردند و سپس دکتر خسروی ضمن بیان روز شمار هفته جمعیت به بیان ضرورت اجرای برنامه های هفته جمعیت و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخت.

در این نشست بر اساس دستورالعمل های ابلاغی در جهت برگزاری هر چه بهتر هفته ملی جمعیت ،وظایف و برنامه های پیشنهادی در خصوص جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تشریح و نسبت به اجرا و برنامه ریزی های لازم در این خصوص تصمیم گیری شد.

در پایان پیشنهاداتی جهت اجرای بهتر هفته مذکور ارائه و بحث و تبادل نظر گردید.