تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز کارگر
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در پیامی از کارگران به عنوان ارکان اساسی تولید، شکوفایی اقتصادی و توسعه هر کشور یاد کرد و افزود: هفته کار و کارگر، تداعیگر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سختکوش در عرصههای کار و فعالیت در سراسر جهان و ایران اسلامی است .
وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان مفتخر است، بخش عمده ای از خدمات خود را به همت کارگران متعهد و سختکوشی ارائه نماید که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، خود این مجموعه را در تحقق اهداف عالی حوزه سلامت یاری می نمایند.
وی در ادامه ضمن تبریک مجدد روز جهانی کار و کارگر به همه کارگران گرانقدر بویژه همکاران عزیز، خستگیناپذیر، پرتلاش و متعهد در واحدهای مختلف دانشگاه، سلامتی و توفیق روز افزون برای تمامی خدمتگزاران در نظام سلامت و اقشار مختلف جامعه را از درگاه خداوند مسئلت نمود.