عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در کلاس معارف مدیران ادارات چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ در آستانه هفته سلامت کلاس معارف مدیران ادارات چهارمحال و بختیاری، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان در سالن جلسات مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار گردید.

به گزارش وبدا، این نشست با حضور نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهرکرد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از معاونین استاندار، ریاست و جمعی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.
در این نشست برنامه‌های گرامیداشت هفته سلامت و گزارش مجموعه اقدامات حوزه بهداشت و درمان استان طی یک‌سال گذشته از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ارائه گردید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن هفته سلامت، برگزاری کلاس معارف را فرصتی مغتنم برای ارائه گزارشات عملکرد و اطلاع دستگاه ها از خدمات یکدیگر عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد طی یکسال اخیر قابل توجه و نشان از تلاش های بی وقفه است.
وی با اشاره به اینکه حوزه کاری دانشگاه علوم پزشکی بسیار گسترده است اضافه کرد: هرچند مطالبات و کمبودهایی وجود دارد اما اقدامات و وظایف انجام شده طی یکسال اخیر در این استان تحسین برانگیز است.
وی در پایان با تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان استان گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید اصل خیرخواهی و تعاون را در جهت هم افزایی و همکاری در امور حاکم کنند.
*برای مشاهده تصاویراین نشست اینجا کلیک کنید.